Thursday, July 22, 2010

saya minta maaf


Hai. Assalamualaikum :)



Saya tak berniat nak tulis post panjang2 cuma satu benda yang saya nak cakap, saya rasa bersalah yang teramat sangat sebab menulis tentang masalah bagai dekat belog ni. saya tau perangai saya tu tak elok, saya tak sepatutnya bagitau orang yang saya ada masalah. saya sepatutnya mengadu segalanya pada Allah. huhu

saya minta maaf kalau saya dah memberatkan mata sesiapa yang telah membaca entry2 sebelum ni. saya berharap yang saya sendiri takkan tulis benda2 macam tu lagi. belog adalah satu tempat untuk kite berkongsi cerita --------- cerita yang boleh dikongsi sahaja. saya rasa amat bersalah -.-

saya minta maaf. saya nak menangis sekejap.



saya menangis. wuwu :'(





pengajaran : mengadukan bala pada Tuhan adalah mulia. mengadu kepada selain-Nya adalah hina.