Saturday, June 12, 2010

One thing...

One thing I always dream of, HAPPINESS.

Satu perkara yang saya sangat inginkan, KEBAHAGIAAN.

One thing I am very looking forward, HUSBAND.

Satu perkara yang saya harapkan, SUAMI.

One thing I have always wanted, MYSELF CHANGING FOR BETTER.

Satu perkara yang saya impikan, PERUBAHAN DIRI SENDIRI MENJADI LEBIH BAIK.



I was told I am problematic, perhaps its true but just try to be in my position, then you'll know how it feels.

Saya dikatakan bermasalah, mungkin ada benarnya di situ tapi apa kata anda berdiri di tempat saya, mungkin anda dapat merasakan.


I don't say I don't need many friends but somehow it is much better when you have few good friends rather than many not-so-good friends.

Saya tak kata saya tak nak ramai kawan tapi macam mana pun, kawan baik yang sedikit itu lebih baik dari ramai kawan yang merosakkan.


I don't say I am not at fault but I do have my opinions, try to listen first.

Saya tak kata saya betul tapi saya juga ada pandangan sendiri, apa kata cuba dengar dahulu.


I don't expect everyone to like me, enough if you can just keep quiet.

Saya tak minta semua orang suka saya tapi cukuplah, anda tak perlu bercakap.


I don't say I need only compliments but it will be good if the critics can be said properly.

Saya tak kata saya hanya terima pujian tapi alangkah bagusnya kalau saya dikritik dengan cara yang berhemah.


I don't say all these were true but as I said, I do have my opinions and these are mine. Take it or leave it.

Saya tak kata apa yang saya tulis semuanya betul tapi inilah pendapat saya. Terima atau lupakan.



p/s : I am in very stable condition while writing these with no hard feelings, means I am just writing and just writing what came across my mind. =)