Thursday, May 13, 2010

Good Job



Selamat tengah hari ! :)

tadi saya pergi renew license saya yang dah 3 bulan tertangguh. hehe. berisikonya saya drive guna lesen yang dah expired. :P

ini lah lesen terbaru saya yang bakal bertahan selama 5 tahun.

cantik kan. cantik kan. hehehe


Apa yang saya nak sampaikan di sini, saya berbangga dan berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan oleh pihak JPJ, yang cepat, cekap dan efisien. tabik spring harus diberikan kepada pihak JPJ. Tak sampai 30 minit saya kat sana, segalanya selesai, dari sesi ambil gambar, ambil nombor, sampailah kepada mendapat lesen yang baru. Tahniah JPJ! Keep up the good work :)

selain tu, saya rasa saya dah dapat satu keputusan untuk masalah saya, insyaAllah, kalau Tuhan izinkan, semuanya akan berjalan lancar, kalau tak, redha jela yang semua nya dah ditakdirkan :)

Till then. Have a good evening :))