Thursday, November 11, 2010

Usaha lagi!

Assalamualaikum. :)

Semakin banyak hari, semakin banyak benda yang aku belajar. Banyak sangat.

Dengan itu juga, semakin banyak mengajar aku tentang kesabaran dan kematangan. Aku sedang berusaha sedaya upaya untuk sabar dan redha dengan semua yang terjadi yang Allah dah tentukan. Sebab aku yakin, everything happened for a good reason, kenapa kita nak marah2, salahkan takdir untuk semua perkara yang tidak sehaluan dengan kemahuan kita. :)

Kawan-kawan, bersabarlah sikit dan cuba untuk memahami tempat orang lain. Aku juga masih mencuba dan mencuba. Mungkin tak perfect tapi hanya Tuhan yang tahu usaha kita. Walaupun kadang-kadang usaha itu tidak mendatangkan sebarang kejayaan tapi yang penting usaha. Usahalah sebanyak mungkin, sehingga engkau penat menunggu kejayaannya, Allah Maha Mengetahui segala apa yang engkau kerjakan.

Semoga kita semua tenteram dan berjaya.

note: sepatutnya study utk Anat, Physio esok serta PM utk exam this Mon tapi apakan daya, dah banyak hari tak cukup tido, kena rest sekejap, rehatkan minda.