Sunday, February 07, 2010

Peluklah Dia...

Hari ini saya belajar sesuatu yang sangat berguna, bagi saya laa...

Satu perbuatan yang boleh menyampaikan mesej yang kita sangat sayang pada seseorang adalah dengan memeluk dia tanpa mengatakan apa-apa...

Saya sangat setuju dengan pendapat ni.... dan ketika ini saya merasa ingin memeluk seseorang, yang dapat memberi saya kekuatan dan merasakan sedikit sebanyak beban yang saya lalui utk beberapa ketika... yang kadang-kadang saya fikir agak membebankan dan tak mampu lagi nak tanggung...

Saya ingin memeluk seseorang ini yang saya percaya dan saya yakin boleh menenangkan jiwa saya sekurang-kurangnya walaupun tanpa mengucap sepatah perkataan...

tapi saya takkan dapat peluk dia sebab dia xde depan mata...hehe..

apa pun, mesej yg sy cuba sampaikan, salah satu cara utk memberitahu seseorang bahawa anda sayangkan dia dan menyokong dia serta ingin bersama dia di waktu susah dan senang, peluklah dia... (^^,)